8 Ağustos 2016 Pazartesi

Takip Ettiğim Youtube Kanalları

Selamlar!
Yaz mevsiminde en çok yaptığımız şey evde oturmak ve evde yapabileceğimiz en eğlenceli şeylerden biri Youtube olsa gerek :D
Bugün size takip ettiğim kanalların bir kısmını tanıtacağım.
1) Duru Önver: Ben takip etmeye başladığım yirmi bin abonesi vardı şimdi yüz bin oldu, daha çok büyüyecek eminim.İçtenlikte zirveye oynuyor, çok eğlenceli bir youtuber.Kaçırmayın!


2) Meryem Can: Başlarda önyargılı yaklaşıp samimiyetsiz bulduğum sonra fena takipçisi olduğum bir youtuber.Çok eğlenceli videoları var, sohbet videoları favorim.

alıntı

3) Şeyda Erdoğan: Çok popüler değil henüz ama olacağına inanıyorum.Bir piercing videosuyla keşfettim ve ardından aramızda bir ay olduğunu öğrendikten sonra yıkıldım sevgili okurlar :/


4)  Sergül Kato: Hayatının her anını bizimle paylaşan bir youtuber :') Blogu da var ve bayağı eskilere dayanıyor herhalde.Sergül ablayı izleyin! Şu an yüz bin takipçisi var, çok daha fazlasını hak ediyor.İzleyin hayata tutunma hikayesini görün.Hayatımda gördüğüm en güçlü insanlardan.



5) Asena Ermiş: İlk izlemeye başladığım kanallardan :') Sanki izlemiyorsunuz, onunla yaşıyorsunuz öyle bir içtenlik.Üstelik saçları çok güzel *-* 




2 yorum:

  1. Şeyda Erdoğan hariç diğerlerinin kanallarına göz atmışlığım var ama beni içlerinden bir tek Sergül Kato sardı. Onun da kitaplar ve Japonya kültürü çektiği videoları severek izliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Sergül Kato hariç diğerlerinden haberim yoktu. İlk fırsatta bakacağım. Teşekkürler, sevgiler.

    YanıtlaSil

Sevgili Dostlar;

Ben geldim.Yazmaya yazmaya paslanmışım ama size aktarmak istediğim birtakım şeyler var ondan geldim. Ygs - lys maratonuna ara verdim geldi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...