11 Eylül 2016 Pazar

Film Önerisi: Evcil Hayvanların Gizemli Yaşamı

Merhaba! Uzun zamandır inceleme yazısı yazmıyordum biraz paslanmışım, yazıp yazıp sildim giriş cümlelerini.
Bayramdan bir gün önce, umutla uyanılan bir sabah ve onu sıkıcılıkla izleyen saatlerin ardından izlenen ve günün hakkını veren bir film: Evcil Hayvanların Gizli Yaşamı!

secret life of pets ile ilgili görsel sonucu


Ana karakterlerimiz tahmin edeceğiniz gibi hayvanlar.Üç gruba ayırabiliriz.İlk grup benim için "Kahramanlar" grubu, yukarıdaki takım.İkinci grup "Dostluk" grubu ve üçüncü grup "Direnişçiler".

secret life of pets ile ilgili görsel sonucu
Kahverengi büyük olan Duke.


Yukarıdaki iki köpek Max ve Duke.Max, evin tek çocuğuyken Duke yeni ev arkadaşı oluyor.Birtakım anlaşmazlıklar ve tartışmalar sonucu iki köpek kendini "Direnişçiler" in arasında buluyor, hiç hoş olmayan bir şekilde! Direnişçiler takımı hayvanların evcilleştirilmesine karşı ve başlarında favori karakterlerimden Kartopu var.

secret life of pets tumblr ile ilgili görsel sonucu
Evet evet, direnişçilerin başında olan Kartopu bu :D
Max ve Duke ortadan kaybolunca arkadaşları "Kahramanlar" takımı onları aramaya çıkıyor ve asıl macera başlıyor.Hayvanlar insanlardan cesur doğrusu.

Ben animasyon izlemeyi severim, bu film de beklentilerimi karşılayan güzel bir animasyondu.Özellikle çocuklarla izlenecek filmlerden :')

Görüşmek üzere, iyi eğlenceler!

The Secret Life of Pets Chloe wallpaper






1 yorum:

  1. Blogunuz çok hoşuma gitti takipe aldım kendi bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...