30 Ocak 2017 Pazartesi

Yine Sevebilirim Hayatı *30.01.2017*

Merhabalar dostlarım ^^
Vakit buldukça haftalık paylaşım yapmaya karar verdim.Uzak kaldık, görüşemiyoruz blogla :)
Birkaç başlık altında:

Şu Sıralar Ben

1) Favori Şarkılarım:





Tuna Kiremitçi'ye bayılıyorum *-*  Mutlaka dinleyin!

2) Favori Hesaplar: 


Arda Erel! Tabi ki Arda Erel! Bununla ilgili yazı da gelecek ama bir önizleme olarak;


3) Favori Kanalım: 





Bununla ilgili de yazı gelecek :D Yine bir önizleme!

4) Favori sözüm:


Yola çıkan yoldan korkmayacak!

5) Favori Görselim:


Görüşmek üzere!

1 yorum:

  1. Merhabalar haftalık konu başlığı mı yapıyorsunuz tam anlayamadım uzun süredir bende uğrayamadım bloglara da...

    YanıtlaSil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...