2 Şubat 2017 Perşembe

Yeni Bir Kalem: Tunç İlkman

Instagram hesabına mutlaka bakın, ben orada tanıdım.Size de tadımlık bir şeyler getirdim :)

Otomatik alternatif metin yok.


Görüntünün olası içeriği: bir veya daha fazla kişi ve yazı

Görüntünün olası içeriği: açık hava, yazı ve su

Görüntünün olası içeriği: gökyüzü, dağ, doğa ve açık hava

Görüntünün olası içeriği: gökyüzü, yazı, doğa ve açık hava

Görüntünün olası içeriği: bulut, gökyüzü, açık hava, yazı, doğa ve su

Görüntünün olası içeriği: yazı

Görüntünün olası içeriği: yazı ve açık hava

Görüntünün olası içeriği: okyanus

Görüntünün olası içeriği: okyanus, yazı, açık hava ve doğa

Görüntünün olası içeriği: bulut, gökyüzü, açık hava, yazı, doğa ve su




2 yorum:

  1. Kitabı her yerde görüyorum ama daha okuyamadım. Yeni yazarlar keşfetmek en güzeli :)

    YanıtlaSil
  2. Emeğinize sağlık. Çok güzel bir derleme olmuş. Online kitap sipariş sayfamız kitapalti.com sayfamızı ziyaret ederek uygun fiyatlı kitap siparişi verebilirsiniz. Kitapalti.com online kitap sipariş kitap al

    YanıtlaSil

Yeni Bir Kalem: Tunç İlkman

Instagram hesabına mutlaka bakın, ben orada tanıdım.Size de tadımlık bir şeyler getirdim :) ...